Beroepsvereniging voor chiropractoren

Er zijn in Nederland een aantal beroepsverenigingen voor chiropractoren. Zij behartigen uw belangen, hebben vaak veel expertise en daarnaast zorgt lidmaatschap ook voor vertrouwen bij uw patiënt. Lidmaatschap van een beroepsvereniging is vanuit de SCN niet verplicht maar wel gewenst.

De oudste beroepsvereniging in Nederland is de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA).

NCA begeleiding van student tot beginnend chiropractor

De NCA steekt o.a. veel tijd in het begeleiden van studenten voor, tijdens en na de studie. Hierdoor kan de student uitgaan van 100% baangarantie! Lees hier meer over de begeleiding vanuit de NCA.

Graduate Education Programme (GEP)

Ook heeft de NCA al geruime tijd een Graduate Education Programme (GEP). Het GEP is niet alleen heel leerzaam, maar het geeft ook de mogelijkheid om collega’s in Nederland te leren kennen en samen activiteiten te ondernemen. Het GEP is bedoeld voor alle chiropractoren die nieuw instromen binnen de NCA.

Expat helpdesk

Voor buitenlandse chiropractoren die in Nederland willen komen werken heeft de NCA een expat helpdesk. Hier wordt hulp geboden bij vragen over werken en leven in Nederland. Voor vragen over vacatures kunt u contact opnemen met de NCA.

Are you interested to work in the Netherlands? The Dutch Chiropractors Association (NCA) has an expat helpdesk to assist you with questions about working and living in the Netherlands. For more general information about working in the Netherlands you can visit the website of the Immigration and naturalisation service. For questions about available vacancies you can contact the NCA.

Andere beroepsverenigingen zijn:

CCA

DCF

« Vorige pagina

Copyright © 2024 Stichting Chiropractie Nederland | KvK nummer: 1092438 | Disclaimer » | Privacybeleid » | Sitemap »