Aanmelden PE-online

Permanente Educatie is essentieel voor chiropractoren om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en om de competenties en vaardigheden van hun beroep te behouden. Het kwaliteitsregister van de SCN heeft tot doel de kwaliteit van de in Nederland verleende zorg op het gebied van de chiropractie te bevorderen en te bewaken. Chiropractoren die zich laten registreren, verplichten zich onder andere om aan bij- en nascholing te doen. Per 1-1-2017 is het aantal geaccrediteerde studiepunten dat een chiropractor in vijf jaar dient te behalen aangepast naar 160 punten. Elk geaccrediteerd punt staat gelijk aan één uur onderwijs.

De beoordelingscriteria voor cursussen/seminars/congressen
- De nascholingen moet gericht zijn op chiropractie en/of gezondheidszorg
- De minimale toelatingseis voor deelnemers moet een afgeronde HBO opleiding in de gezondheidszorg
  zijn.

Aanmelden PE-online
PE-online is een internetapplicatie voor opleidingsinstituten, professionals en kwaliteitsregisters. U kunt inloggen of uw organisatie aanmelden door hier te klikken. Let wel, het is de verantwoordelijkheid van de aanbieder van nascholing om de accreditatievraag op de juiste wijze via PE-online in te dienen, met de juiste en volledige inhoud.